Ülker ve Hobiler'e Hoşgeldiniz. Dilerim burada da paylaşmanın keyfini birlikte yaşarız...


19 Aralık 2010 Pazar

El yapımı noel yıldızları ve kar taneleri ...

Ben zaman ayırıp yapana kadar geç olacak. En iyisi, yapmayı düşündüğüm birkaç fikri daha paylaşayım.
Fırsat bulduğumda, yaptıklarımı paylaşırım artık.

Örgülere ayrıca zaafım var sanıyorum, dikkatimi hep örgüler çekiyor. :)   Dantelden örülünce de daha bir estetik olmuş.
Bulabildiğim şemaları, mümkün olduğunca paylaşmaya çalışacağım. Şeması olmayanları da yazararak anlatmaya çalışırım.























































Bu örgüyle kaplanmış toplara da bayılıyorum. Laf aramızda, aynılarını yumurta ile yapacağım. Biriktirmeye başladım bile. :))














































































Hepimiz, her yıl aynı aksesuarları kullanmaktan sıkılınca, farklı alternatif arayışlarına giriyoruz. Ben bul kar tanelerini çok beğendim. Evde onlarca plastik kar tanesi var ama bir tanesi bile gözüme bu kadar estetik gelmiyor doğrusu. :) Yapılışları da çok kolay, zaman sorunu olmayanlar, günde onlarca farklı kar tanesi yapılabilir.










































































































Sadece yılbaşı süsü olarak ya da ağaç süslemesinde değil pek çok yerde kullanabilir. Benim aklımdan bir sürü şey geçiyor. Perde süsleri, abajur süsleri, ... varın gerisini siz düşünün. :))

2 yorum:

NuR dedi ki...

Ben, bu minik motiflerden bolca örmüş, ağacımı süslemiştim:)) Çok şık ve özgün olduğunu söylemeliyim. Yaldız spreylerle pırıltılar da vermiştim :)) Harika fikirler, paylaşımın için sağolasın:)) Öptüm

Ülker dedi ki...

Zeki arkadaşım benim. Benim aklıma yeni geldi bunlar. Yaldız fikri de çok hoşmuş. Harika olacak. :))